Montag, 9. Januar 2012

Back to the roots/Samo za taj osjecaj

...because I startet running very late, at age 32...
...I did not know I had this talent for running... ;)
 RISCK? Yes, I had to
But at the same time i felt SURE OF MYSELF
I had that in my head, you know
...I felt confident, as if I were walking...


Hallo meine Lieben,

ich habe heute und morgen noch frei...Damit ich keine Zeit verliere bin ich heute früh aufgestanden.
...gehe gleich zum Sport und  werde laufen :)...





I posto sam dobila super Feedback od vas
I posto je puno njih izrazilo zelju da pisem Blog i na nasem...evo meeeee :D
Osjecam se odlicno, jos danas i sutra sam slobodna pa koristim vrijeme za Fitness, za noktice, solarij i shopping, druzenje sa frendicama i nadam se za par stranica jedne od dobrih knjiga koje sam dobila za Bozic ...tipicno savrseni dan jedne zene...



i da zaokruzim ovu danasnju pricu saljem vam pjesmu od Hladnog Piva sa super tekstom: Samo Za Taj Osjecaj


Da sam prazan list, potpuno cist
koristio bih puno, puno deblji kist
i samo jarke i sarene boje
da napisem ime tvoje i moje
Da sam prazna glava, potpuno zdrava
ne bih vise nista ucio za badava
samo onol'ko kol'ko mi treba
da jos ostanem paf od tolikog neba
Oh da se mogu ko nekad
vratiti na pocetak
i biti onaj isti bahati djecak
ne bih forsiro neki lezeran stil
niti se trudio da uklopim
Moj svijet u ovaj svijet
moje snove u raspored
i riskirao bih svaki pokusaj
da zadrzim taj osjecaj
samo za taj osjecaj

Uzivajte 

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...